Kas olete rahul senise klientide arvuga või usute, et pilvepiir on ületamiseks? Reklaamiagentuur Kriit tegeleb Instagrami, Facebooki ja Google kontode haldamise, arenemise ja kliendibaasi kasvatamisega sotsiaalmeedia kanalites.
Saame anda hinnangu Teie senisele sotsiaalmeedia reklaamile või teha kogu turundusprojekt nullist, et jõuda maksimaalse tulemuseni.
Kas Teie ettevõttel on küsimusi sotsiaalmeedia reklaamide kujundamisel-haldamisel?
Sotsiaalmeedia reklaam on väga aeganõudev ja keerukas töö, eriti, kui soovid seda teha hästi ja tulutoovalt.
Turundus läbi sotsiaalmeedia on väga kiiresti arenev maastik, mis aitab Teie ettevõttel (brändil) tarbijateni jõuda mitmel erineval viisil, kasutades selleks peamisi/populaarsemaid kanaleid (Facebook, Instagram, Google Ads).
Tänu võimalusele jõuda tarbijaskonnani läbi sotsiaalmeedia turunduse, on paljude brändide turundusstrateegia muutunud keerukamaks ja läbimõeldumaks, ent reklaami igapäevane efektiivne haldamine on oluline samm jõudmaks püstitatud eesmärgini.
Kuna esialgu võib segadust tekitav olla platvormide rohkus ning sobiva valimine vastavalt ettevõtte vajadustele ning eesmärkidele, siis tutvustaksimegi lähemalt platvormide peamisi eesmärke.
Facebook konto omamine on muutumas sama tavaliseks kui varasemalt on olnud näiteks e-maili või telefoninumbri omamine. Kuna Facebookis jagavad inimesed enda geograafilist asukohta, vanust, sugu ja huvisid, teeb see antud platvormi väga väärtuslikuks allikaks kampaaniate ja turundusstrateegia kujundamisel- planeerimisel.
Facebooki saab kasutada nii bränditeadlikkuse ja tarbija usalduse loomiseks kui ka veebilehele liikluse tekitamiseks.
Instagram on kaasaegne tõhus kanal toodete ja teenuste müügiplatvorm, kus saate olla oma konkurentidega ühes keskkonnas, mis tekitab võimaluse näidata oma unikaalsust. Kanali meelelahutuslik iseloom aitab olla lähedamale oma auditooriumile.
Google Ads on siiani paljudele ettevõtetele arusaamatu ja küsitakse kas on mõtet sellele resursse kulutada, ent Google Ads võib osutuda sinu jaoks parimaks abiliseks! Nimelt, kui tarbija trükib teie brändi nime ükskõik millisesse otsingumootorisse juhatab Google Ads teda automaatselt teiega seotud lehtedele. See resurss võimaldab osta bännereid ja kontekstreklaami.
Ülalnimetatud kanalid pakuvad ettevõtetele ainulaadseid võimalusi enda brändi/ tooteid turustada.
Kui te postitate järjepidevalt ainult brändi/toote reklaami ilma lisainfota, võib see tarbijaid ärritada ja seetõttu ka eemale tõugata, mistõttu on peamine lisada informatiivseid postitusi kõikidele lugejatele, tutvustamaks teie tooteid lähemalt.