Kursused
Facebook/Instagram baaskoolitus
Facebooki ja Instagram koolitus – milleks seda vaja on?
Meta on sotsiaalmeedia suurim platvorm, mis hõlmab nii Facebooki kui ka Instagrami. Tõenäoliselt on ka Sinul seal konto nagu ülejäänud 1,7 miljardil inimesel. Facebooki ja Instagrami võimalusi kasutavad ära ka nii väiksed kui suured ettevõtted. Firmadel on seal võimalik kergelt sidemeid luua, klientidele lähemal olla ja tutvustada ülejäänud maailmale, kes nad on ja mida nad teevad. Samuti on platvormid kasulikud tavainimesele, kellel on seeläbi võimalus ülesehitada kontaktide võrgustikku oma valdkonna inimestega ning leida uusi ideid, mis tulevad igapäevatöös kasuks. Kui Sa tunned, et soovid kõike seda järele proovida võimalikult kiirelt ja efektiivselt, siis see koolitus on mõeldud just Sinule.
Pakume
- Inspiratsiooni ja algteadmisi Facebooki ja Instagrami arendamiseks
- Tohutu hulk kasulikku teavet, mida saab kohe praktikas kasutada
Sihtgrupp
- Inimesed, kes soovivad mõista ning ära kasutada Facebooki fenomeni
- Turundajad, ettevõtte töölised, projektijuhid – kõik, kes tahavad Facebooki läbi oma äri edendada
- Inimesed, kes soovivad potentsiaalsetele tööandjatele meediaruumis nähtavamaks saada
Kursuse sisu
- Facebook-i ja Instagram 'i toimimine
- Facebookis ja Instagramisisikliku profiili loomine ja korrektne registreerimine
- Sagedased vead profiili loomisel
- Milliseid võimalusi pakub meeldejääva sisu olemasolu sotsiaalvõrgustikes?
- Facebook ja Instagram – on koht äriks
- Ärileht – loomine, kas seda on vaja?
- Mida postitada, kuidas ja kuidas seda reklaamida?
- Facebookis ja Instagramis reklaamimine – kas seda on vaja ja miks seda on vaja?
Kestvus: 6 akadeemilist tundi – üks päev
Grupp: max 20 inimest
Maksumus: 300€
Enne registreerimist palun tutvuge kursuse tingimustega!
Facebook/Instagram reklaamikoolitus
(Business Manager, Ads Manager)
Facebooki ja Instagram koolitus – milleks seda vaja on?
Koolitus äri loomiseks Facebookis ja Instagramis, LinkedInis - selge plaan ja pärisel töötavad strateegiad Kuidas väikese eelarvega ja tasuta postitustega oma kliendibaasi ja müüki kasvatada läbi Facebooki, Instagrami, LinkedIni. Anname teile vajalikud postituste ideed, loome koos sisustrateegia ning jagame teiega praktilisi näpunäiteid ja nippe, mis töötavad ja mida on edukalt kasutanud nii meie kui ka teised koolituse läbinud ettevõtted. LinkedIn on suurim tasuta tööotsingu platvorm, millel on võimalus koostada mahukas CV, kus saab otse ühendust võtta potentsiaalsete tööandjatega, jagada oma kogemusi ja arvamusi erialase valdkonna sündmuste kohta. Samuti võimaldab see jagada kampaania saavutusi, jagada hetki oma tööprotsessidest ja leida oma ettevõttele töötajaid. Paljud Eesti suurettevõtted värbavad platvormi kaudu töötajaid ning pelgalt täidetud profiili omamisega suurendad võimalust, et tööandja pakub sulle tööd või leiab partneri, kes aitab sul äris efektiivsemalt areneda.
Kuidas edukalt sotsiaalmeedias turundada?
Kõik tegelevad sotsiaalmeedia turundusega, sest see on üks kättesaadavamaid ja lihtsamaid turundusviise, aga ka kõige tõhusam, kui oskad seda õigesti kasutada. Kuigi igaüks saab hõlpsasti alustada, on keeruline luua strateegiat, mis toimiks ja täidaks teie ärieesmärke ning lihtsalt juhuslike postituste postitamine ei too edu.
Kuidas see töötab: postitused + makstud sisu
Koolitusel saad teadmisi, mis võimaldavad pidevalt uusi ideid genereerida, jagame teadmisi kuidas sotsiaalvõrgustikes edukalt turundada ja teha seda nii, et müük säiliks. Alates bränditeadlikkuse suurendamisest kuni toodete reklaamimiseni. Kuidas automatiseerida sisu genereerimise protsessi, et mitte uute ideede pärast oma ajusid ragistada. Kuidas, millal ja mida postitada? Millistele postitustele orienteeruda ja kuidas tasulist reklaami kasutada? Millised postitused suurendavad tellijate seotust? Kuidas muuta tellijad ostjateks? Anname vastused Aitame teil leida ja esile tõsta teie või teie ettevõtte aspekte, mis aitavad teil leida ja esile tõsta teie või teie ettevõtte aspekte, mis aitavad teil reklaamida. Leiame koos, mis teeb teie või teie ettevõtte ainulaadseks. Koos loome sisustrateegia, mida saate kasutada oma sotsiaalmeedia sisu planeerimise aluseks. Kuidas leida üles toimingud, mis on teie klientide jaoks kõige olulisemad ja kuidas neile oma toodet/teenust müüa. Kui strateegia on paigas, planeerite oma ettevõtte edu!
Miks sa ei leia tavaliste postitustega kunagi edu? Milliseid uusi funktsioone on viimastel aastatel ilmnenud, mis enam ei tööta? Milliseid tasuks kindlasti kasutada?
Turundajate suurim väljakutse on infovoos silma paista, jõuda sihtrühmani, pakkuda neile väärtust ja pöörata tähelepanu reaalseteks tehinguteks. Sotsiaalvõrgustikes pakuvad hetkel suurimaid võimalusi Facebook ja Instagram, LinkedIn. Selle põhjuseks on nii auditooriumi suurus kui ka tehnilised võimalused sihtrühmani jõudmiseks. Meistriklassi on oodatud kõik, kes on pikemat aega iseseisvalt Facebookis, Instagramis ja LinkedInis turundusega tegelenud ning soovivad jõuda uuele tasemele, omandades uusi ideid ja teadmisi. Meistriklassi eesmärk on anda üldine arusaam turundusest Facebookis ja Instagramis, läbi viia praktilisi harjutusi ning tuua näiteid, kuidas endast atraktiivselt rääkida, luua edukaid kampaaniaid ning seeläbi suurendada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki. Meistriklassi tulemusena saavad õpilased praktilistel sessioonidel uusi teadmisi, kuidas jõuda paremini oma sihtrühmadeni Facebookis ja Instagramis, LinkedInis
Miks on kõigil edukatel ärimeestel ja professionaalidel olemas LinkedIn profiil? Kuidas saate LinkedIni kasutada ja luua profiil, mis tõstab teid karjääriredelil Kuidas oma ettevõtet läbi LinkedIni arendada?
LinkedIn on platvorm, mis avab tohutult võimalusi nii enda kui oma ala professionaalina, aga ka oma äri reklaamimiseks ja inimeste värbamiseks platvormi kaudu. Kuidas LinkedInis reklaame seadistada? Räägime teile kursusel, kuidas sellest platvormist maksimumi võtta ja selle rakendamisest oma tavapärases elus.
Kestvus: 15 akadeemilist tundi
Online kursus
Grupp: max 20 inimest
500€/inimene
Esimene päev: Business manager ja Ads manager
Teine päev: LinkedIn
Kolmas päev: praktika ja praktika tulemuste analüüs
Enne registreerimist palun tutvuge kursuse tingimustega!
Laiendatud digiturunduse koolitus
Facebooki, Instagrami ja LinkedIn koolitus, selge plaan ja toimivad strateegiad
Kuidas väikese eelarvega ja tasuta postitustega Facebookis ja Instagramis kliendibaasi kasvatada ja müüke suurendada. Anname sulle vajalikud posituste ideed, loome koos sisustrateegia ning jagame sinuga praktilisi nõuandeid ja töötavaid nippe, mida meie ise ja teised koolituse läbinud ettevõtted edukalt kasutavad.
Kuidas edukalt turundada sotsiaalmeedias?
Sotsiaalmeedias turundavad kõik, kuna see üks kõige soodsamaid võimalusi turundamiseks võrreldes teiste kanalitega. Kuigi alustamine on lihtne igaühe jaoks, siis toimiva ja ärilisi eesmärke arvestava strateegia loomine on raske ja lihtsalt juhuslike postituste tegemine edu ei too. Kuidas see töötab: postitused + tasulised reklaamid Koolituselt saad teadmised, et sul tekiks pidevalt uusi ideid, kuidas sotsiaalmeedias edukalt turundada ja teha seda selliselt, et see toetaks müüki. Alates brändi teadlikkuse tõstmisest kuni toodete reklaamimiseni.
Kuidas postitada, millal ja mida? Milliseid postitusi ja kuidas tasulise reklaamina suunata? Millised postitused tõstavad jälgijate kaasatust? Kuidas muuta jälgijad klientideks? Leiame vastused
Loobuge oma nõrkustest ja panustage oma tugevustesse Loome koos sisustrateegia, mida saad enda töös sotsiaalmeedia sisu planeerimisel aluseks võtta. Kuidas leida üles tegevused, mis kõige rohkem klientidele korda lähevad ja kuidas neile müüa oma toodet/teenust. Strateegia abil planeerid enda ettevõtte edu! Miks ainult tavapostitustega ei saa kunagi lõpuni edukas olla? Milliseid uusi võimalusi on viimaste aastatega juurde tulnud ja mis enam ei tööta? Milliseid neist sa kindlasti kasutama peaks? Turundajate suurim väljakutse on infovoos silmapaistvaks jääda, jõuda sihtrühmani, pakkuda neile väärtust ja pöörata tähelepanu reaalseteks tehinguteks. Sotsiaalvõrgustikes pakuvad hetkel suurimaid võimalusi Facebook ja Instagram, LinkedIn. Selle põhjuseks on nii auditooriumi suurus kui ka tehnilised võimalused sihtrühmani jõudmiseks. Meistriklassi on oodatud kõik, kes on pikemat aega iseseisvalt Facebookis, Instagramis ja LinkedInis turundusega tegelenud ning soovivad jõuda uuele tasemele, omandades uusi ideid ja teadmisi. Meistriklassi eesmärk on anda üldine arusaam turundusest platvormidel, läbi viia praktilisi harjutusi ning tuua näiteid, kuidas endast atraktiivselt rääkida, luua edukaid kampaaniaid ning seeläbi suurendada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki. Ja mis kõige tähtsam, kust püüda klienti, kes on valmis teie tooteid ostma? Kuidas luua kliendist portree ja mõista, mida ta vajab ja kuidas temaga rääkida? Mis on Tone of Voice ja kuidas see mõjutab suhtlemist klientidega. Meistriklassi tulemusena saavad õpilased praktiliste harjutuste käigus uusi teadmisi, kuidas jõuda paremini oma sihtrühmadeni Facebookis ja Instagramis, LinkedInis
Miks on kõigil edukatel ärimeestel ja professionaalidel olemas LinkedIn profiil? Kuidas saate LinkedIni kasutada ja luua profiil, mis tõstab teid karjääriredelil Kuidas oma ettevõtet läbi LinkedIni arendada?
LinkedIn on platvorm, mis avab tohutult võimalusi nii enda kui oma ala professionaalina, aga ka oma äri reklaamimiseks ja inimeste värbamiseks platvormi kaudu. Kuidas LinkedInis reklaame seadistada? Räägime teile kursusel, kuidas sellest platvormist maksimumi võtta ja selle rakendamisest oma tavapärases elus.
Sihtrühmad Eestis – kas tasub reklaamida ainult ühes keeles?
Eesti on multikultuurne riik, kus elavad erinevate kultuuride esindajad ja eri keelte kõnelejad. Kuidas teha sellisele publikule efektiivset turundust? Eestis elab tohutult palju venekeelt kõnelevaid inimesi, mis keeles peaksime neile reklaami tegema? Plussid ja miinused, samuti erinevused turunduses erinevates keeltes.
ChatGPT – kuidas kasutada tehisintellekti turunduses?
Pärast ChatGPT tulekut on tööprotsessid muutunud paljudes tööstusharudes, sealhulgas turunduses. Kas peaksime muretsema, et ChatGPT asendab turundajaid? Kuidas muuta ChatGPT oma liitlaseks? Süveneme sellesse teemasse kursuse käigus.
Kestvus: 110 akadeemilist tundi
nendest 70 õpingud, 20 praktikat ja 20 iseseisvat tööd
Grupp: 10-15 inimest
Maksumus: 1250€/inimene
Enne registreerimist palun tutvuge kursuse tingimustega!
Õppejõud
Sergei Semjonov
20 aastase turunduskogemusega spetsialist, kes teab ja oskab jagada kõige huvitavamaid fakte ja aspekte turundusest. Aastate jooksul on töötanud nii era- kui ka avaliku sektoriga. Tunneb erinevaid sihtrühmasid – sealhulgas nii eestlasi, kui ka vene eestlasi ja Eestis elavaid ukrainlasi. Teab, kuidas oma brändiga edu saavutada.
Konstantin Burõi
10 aastase turunduskogemusega spetsialist. Turundus, turunduse nipid, branding - sellest teab Konstantin niimõndagi. Konstantinile meeldib tegeleda copywriting-uga ja pidevalt antud suunas areneda. Konstantin jagab nippe, kuidas teha nii, et teie tekst oleks müüv, puhas ja aktraktiivne
Nicole Pissareva
Noor aga juba kogenud turundaja. Nicole lemmik suund on digimeedia ja digiturundus. Facebook, Instagram, Google. Nicole hea meelega jagab ja tutvustab sotsiaalmeedia võimalusi: kuidas teha postitusi, kuidas peab üks Facebook ja Instagram leht välja nägema. Kindlasti räägib Nicole ka reklaamist ja targetist sotsiaalmeedias: kuidas seda teha, millal, mis sihtrühmale.
Aleks Sakson
7 aastat digiturundust ja Google partnerlus. Võtmesõnad, bannered, reklaamide seadistamine Google-is ja tulemuste analüütika. Google Ads-ist Aleks räägib kõike, mida ta teab. Google kogu aeg lisab uusi funktsioone ja võimalusi – nendega ta viib ka kurssi.