Sest vene keelt emakeelena kõnelevaid inimesi Tallinnas on umbes 49% ja igal aastal külastab Eestit vähemalt 300 000 vene turisti.
Ole julge ja astu esimene samm, koos selles valdkonna spetsialistidega!
Sest vene keelt emakeelena kõnelevaid inimesi Tallinnas on umbes 49% ja igal aastal külastab Eestit vähemalt 300 000 vene turisti.
Ole julge ja astu esimene samm, koos selles valdkonna spetsialistidega!
Katrin omab laialdasi teadmisi digimeedias ning eriliseks tugevuseks on tehnilised oskused digireklaamide seadistustest, sihtimisest ja tulemuslikkuse mõõtmisest.
Konstantinil on aastatega kogunenud reklaamiagentuurist KRIIT hulgaliselt näiteid ja soovitusi, kuidas luua tõeliselt edukas kampaania just Eestis elavale vene keelt kõnelevale inimesele.
9:30 – 10:00 Registreerimine ja hommikukohv.
10:00 – 11:30 Eesti venelastele kampaania planeerimise põhitõed (eesmärgid, väärtuspakkumine, ülesehitus). Harjutused: sihtrühma analüüs, eelarvestamine.
11:30 – 12:30 Lõunapaus.
12:30 – 14:30 Kampaaniate eripärad ja loomine. Millised tehnilised võimalused on digireklaamis venelaste tähelepanu tõmbamiseks?
14:30 – 14:45 Vahearutelu koolitajatega
14:45 – 16:00 Küsimustele vastamine ja konkreetsete case’ide läbivaatamine.
Hinnas sisaldub kohvipaus, toitlustus ning materjalid nii digitaalselt kui ka paberkandjal.